Internet Marketing Gemak Logo

Online marketing uitbesteden?
Vraag jezelf 1 ding af…

Online marketing uitbesteden? Vraag jezelf 1 ding af…

Dus je wilt je online marketing uitbesteden?

Laten we dan eens niet gaan toeteren over wat jouw website of shop nodig heeft om te groeien, maar naar je cijfers kijken.

Jouw cijfers.

Cijfers die nooit liegen en je precies vertellen wat je volgende stap moet zijn. Want als jij online marketing écht wilt uitbesteden, vraag jezelf dan het volgende af.

Zoek je een partner of leverancier?

Heerlijk om van alles over de schutting te gooien en erop te vertrouwen dat een bureau alles voor je oppakt.

Dat is toch het voordeel van uitbesteden?

Dat als je online marketing uitbesteed dat het bureau alles voor je oppakt, zonder dat jij nog iets hoeft te doen?

Sorry, maar wij zien dit anders.

In onze ogen werkt online marketing alleen als je samenwerkt. Samenwerken op het hoogste niveau.

Alsof dat wij je compagnon zijn. Een partner zonder aandelen.

Zie jij dat niet zitten, neem dan geen contact op. Kijk dan naar andere bureaus die beter bij je passen.

Want hoewel jij gerust je online marketing aan ons kunt uitbesteden, doen we het samen. Samen duiken we in het brein van je klanten. Samen maken we nieuwe plannen en samen zetten we onze schouders onder jouw groei.

Want hoe je straks ook je online marketing regelt, bedenk je 1 ding.

partner-of-leverancier

Je Grootste klanten... die komen niet vanzelf…

Hoe goed je marketing ook is, hoeveel leads je straks ook krijgt. Jij bent diegene die van een lead een klant maakt.

Zonder jou, geen omzet. Zonder jou, geen winst.

Die grote klanten komen niet vanzelf. Daar heb je de juiste strategie voor nodig. En die strategie, die zit nu al, zonder dat jij het bewust weet, in je hoofd.

Want je hebt nu toch ook al klanten? Je draait nu toch ook al omzet?

Jij weet dus dondersgoed waar bij jouw klanten de behoefte ligt en bent prima instaat om je klant te overtuigen om voor jou te kiezen.

Je hoeft alleen aan tafel te komen. De rest volgt vanzelf.

Als dat klopt, dan ben jij de belangrijkste persoon.

Want hoewel wij alle onlinemarketingtechnieken in huis hebben om plankgas je concurrenten voorbij te scheuren, ben jij diegene die de belangrijkste kennis heeft.

De kennis van je klanten.

Tover jouw kennis om naar de sterke onlinemarketingstrategieën

Als je online marketing niet uitbesteed aan een leverancier, maar samenwerkt met een partner, dan mag je wat verwachten.

Uitbesteden is zeggen wat de ander moet doen, samenwerken is elkaar op ideeën brengen.

En juist dat laatste is nodig om online marketing in te zetten als verlengstuk van jouw bedrijf. Niet een bureau dat buitenspel staat, maar een partner die zelf aan de telefoon hangt als er zich nieuwe kansen voordoen.

Dat vraagt meer betrokkenheid van jou, maar daar pluk je dan ook weer de vruchten van.

Het is dus de vraag of jij jouw leverancier ideeën geeft, of je partner om jouw ideeën vraagt. En als je nieuwe ideeën om te groeien verwacht, welke keuze maak je dan?

Tover-kennis-om-naar-strategie

Gokken en zweten of zeker weten?

Je staat voor de keuze.

In de verte had je al een kleine blik opgevangen.

Twee hele zware, prachtige deuren. De ene deur leidt naar gegarandeerd succes, de ander een dikke flop.

Welke deur kies je?

Ga je gokken?

En wat nu als je een briefje krijgt waarop staat dat in 93% van de gevallen deur rechts naar gegarandeerd succes leidt?

93% biedt nog geen volle garantie, maar het is wel fijne informatie om zomaar te krijgen?

Toch?

Of zou je nog steeds blind gokken?

Als je online iedere poep en scheet kunt meten, dan is het logisch om daar gebruik van te maken. Dan wil je in ieder geval naar de cijfers gekeken hebben, voordat je een beslissing neemt.

Dus, zeg het maar…

Heb je er 30 minuten voor over?

Heb jij er 30 minuutjes voor over om te stoppen met het lezen van lappen tekst om dat ene briefje met de juiste data te krijgen?

Dat je ontdekt…

Maak dan straks een belafspraak. Alleen voor je een afspraak maakt, moeten we je wat bekennen.

Wij zijn er niet voor iedereen…

Wij kunnen alleen alles uit jouw online marketing halen als je:

Hoe kunnen we je bereiken?

Waar Mogen de koopwoorden naar toe?

Waar mag de masterclass naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het stappenplan naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar kan het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar kan alles naar toe?