Internet Marketing Gemak Logo

Een website laten maken?
Kijk eerst maar even verder…

Een website laten maken? Kijk eerst maar even verder…

Oké, je wilt een nieuwe website laten maken. Maar is dat ook het resultaat dat je verwacht? Gaat het je om de nieuwe website, of heb je eigenlijk iets anders voor ogen?

Meer klanten, betere bekendheid, slimmere marketing?

Wat is dat wat jij wilt?

En gaan we dan blind op de gok met losse flodders schieten, of kijken we eerst even verder?

Wat gaan we kiezen…?

Sprookjes? Of KEIHARDE DATA?

Natuurlijk zijn er prachtige online sprookjes te vinden over gouden bergen en ondernemers die tonnen per jaar via hun website verdienen.

Maar kom op, je bent geen ondernemer om achter sprookjes aan te jagen.

Jouw nieuwe website gaat geld kosten. En ja, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, maar iedere euro moet wel terugverdient worden.

Dus… 

Wat zeggen jouw cijfers op dit moment?

Hoe gaat het met de online omzet? Wat het is het huidige bezoekersgedrag op je website? Hoeveel is een lead waard?

En… Heb je wel écht een nieuwe website nodig?

Als jij hier nu geen antwoord op hebt, dan is dat niet erg, maar wel de eerste stap. Hier kunnen we je mee helpen, maar overslaan zullen we niet doen.

Wil jij niet eerst samen de cijfers induiken, kijk dan even verder naar een ander bureau. Zeker weten dat een ander bureau dan beter bij je past.

En laten we eerlijk zijn, iedereen werkt op zijn eigen manier, en die manier moet wel bij jou passen.

Kies voor een bureau dat goed voelt, maar realiseer je wel 1 ding.

Je Grootste klanten... die komen niet vanzelf

Een bedrijfsnaam bedenken, inschrijven bij de KVK en hoppa… jij bent ondernemer en krijgt klanten.

Ja, je bent inderdaad ondernemer. En ja, je kunt klanten krijgen.

Maar…

Jij weet dondersgoed dat dit niet vanzelf gaat.

Waarom zou je dat wel van je nieuwe website verwachten?

Zou het laten maken van een website écht werken als toverstafje zoals dat op zoveel plekken wordt belooft? Zo van 1.2.3. Zwaai. Zwaai.

En POEF… eindelijk die tonnen omzet per jaar.

Zou het écht zo makkelijk zijn? Of heb je meer informatie nodig om de juiste website te maken?

Welke stap je ook zet. Zorg dat jij de regie blijft houden.

Die nieuwe website, dat is een verlengstuk van jou, niet van het bureau dat hem maakt.

Duik eerst samen in de cijfers, de behoeftes van je klanten en jouw persoonlijke ervaringen. Want waarom jezelf volledig buitenspel zetten, als jij het meeste van je klant weet?

Als je eenmaal uitgevogeld hebt hoe die nieuwe klanten op je website komen. Wie gaat hen dan bedienen?

Aan wie ga jij straks alle tijd slurpende taken delegeren zodat jij lekker kunt ondernemen?

Oké…

Natuurlijk. Veel klanten is een luxeprobleem.

Maar als jij écht wilt groeien, dan moet je delegeren. Dan moet je niet in je bedrijf, maar aan je bedrijf werken.  Dat weet iedere ondernemer.

Maar hoe ga jij dat straks doen met je nieuwe website?

Lekker delegeren EN besparen als Dagobert Duck

Tenenkrommend vind ik het.

Ondernemers die zeuren over een uitgave van 500 euro en tegelijkertijd wekelijks hun kostbare tijd verbranden aan taken die al lang geautomatiseerd hadden kunnen worden.

Jongens… we leven in 2022.

Jouw website kan werken als een van je beste werknemers. Een werknemer die 24 uur per dag werkt. Nooit zeurt, nooit ziek is, geen salaris hoeft en nooit op vakantie gaat.

En omdat je website prima kan functioneren als werknemer, dien je hem ook zo te behandelen.

Je trekt nu toch ook niet zo maar iemand van straat, geeft hem wat bedrijfskleding en zegt… hop, jij bent onze nieuwe werknemer.

Ja, hij straalt dan weliswaar  jouw bedrijf uit met zijn prachtig shirtje, waar linksboven jouw logo staat te pronken, maar wie zegt dat hij doet wat hij moet doen?

Wil je dat jouw nieuwe website werkt? Geef hem dan de juiste taken, niet zomaar wat bedrijfskleding.

Want wat nu als jij plots 2,3 of misschien wel 10 uur extra per week krijgt?

Wat levert jou dat op?

Zorg dat je website gepokt en gezameld is. Onvermoeibaar, keihard getraind en gebrand om te strijden voor jouw ambities.

En wil je dat écht goed doen? Stuur je nieuwe website dan eerst langs de drilmajoor.

Een drilmajoor voor je website

Slechts 2% haalt het. De loodzware selectie bij de Special Forces. En eigenlijk zouden we zoiets ook bij websites moeten hebben.

Dat alle slechte of minder geschikte websites afvallen en je altijd een website overhoud waarvan je 100% zeker weet dat het gemaakt is voor de zwaarste uitdagingen.

Nu kun je jouw nieuwe website moeilijk het leger in sturen, ze zien je al aankomen.

Wat je wel kunt doen is zorgen voor flexibiliteit.

Die mannen en vrouwen die de loodzware selectie wel halen, hebben namelijk allemaal een ding gemeen.

Ze zijn zowel fysiek als mentaal in staat zich aan te passen aan iedere situatie.

Dat mag jij ook van je website verlangen. Jij moet kunnen rekenen op je website, zoals ze in het leger doen op elkaar.  

Welke uitdaging er ook komt, jij moet erop kunnen vertrouwen dat het altijd goed komt.

Nu zijn wij geen leger en houden we niet eens van geweld. Wel zullen we jouw nieuwe website tot de tand toe bewapenen met de zwaarste overtuigingstechnieken.

En de flexibiliteit?

Daar zorgt Webnemer voor.

Want wat nu als je nieuwe website live staat en toch dat ene blokje naar rechts moet? Die ene afbeelding anders of je plots een hele andere pagina wilt…

Ga je dan weer opnieuw investeren?

Wachten… en hopen dat het straks niet wéér anders moet?

Onzin. Daar heb je Webnemer voor. Dit overcomplete software pakket regelt alles voor je. Van hosting, hack bewaking tot aan de nieuwste technische updates. Jij hoeft je nergens meer zorgen om te maken.

En wil je iets op je website veranderen? Heeft Google weer iets nieuws bedacht of is er nieuw personeel bijgekomen? Met Webnemer is het binnen 2 klikken geregeld.  

Drillmajoor

Gokken en zweten of zeker weten?

Je staat voor de keuze.

In de verte had je al een kleine blik opgevangen.

Twee hele zware, prachtige deuren. De ene deur leidt naar gegarandeerd succes, de ander een dikke flop.

Welke deur kies je?

Ga je gokken?

En wat nu als je een briefje krijgt waarop staat dat in 93% van de gevallen deur rechts naar gegarandeerd succes leidt?

93% biedt nog geen volle garantie, maar het is toch wel data dat zeer prettig is om zomaar te krijgen?

Toch?

Of zou je nog steeds blind gokken?

Als je online iedere poep en scheet kunt meten, dan is het toch logisch om daar gebruik van te maken?

Dan wil je toch in ieder geval naar de cijfers gekeken hebben, voordat je een beslissing neemt?

Dus meneer of mevrouw de ondernemer, zeg het maar…

Heb je er 30 minuten voor over?

Heb jij er 30 minuutjes voor over om nu te stoppen met het lezen van lappen tekst om ook dat ene briefje met de juiste data te krijgen?

Dat je ontdekt…

Voordat je een belafspraak maakt, moeten we je wat bekennen. 

Wij zijn er niet voor iedereen…

Laat alleen je website door ons maken als wij er alles uit mogen halen en jij

Hoe kunnen we je bereiken?

Waar Mogen de koopwoorden naar toe?

Waar mag de masterclass naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het stappenplan naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar kan het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar kan alles naar toe?