Logo Internet Marketing Bureau IMGemak

Keyword Analyse – Kies de beste zoekwoorden en kom bovenaan in Google

Sebastiaan Hendriks   |   Geen reacties   |   Laatste aanpassing op: 27-02-2018   |   

Je hebt vast al wel eens nagedacht over je zoekwoorden. Misschien heb je zelfs al wel een zoekwoorden onderzoek gedaan.
Je dacht dat je de juiste zoekwoorden gekozen had en toch scoor je maar niet in Google?
Met een zoekwoorden Analyse onthul ik hoe jij keer op keer kunt bepalen met welke zoekwoorden jij hoog gaat scoren in Google.

Je leert hoe je jouw concurrenten analyseert en je website optimaliseert op de zoekwoorden die je concurrenten nog niet gevonden hebben.

Gegarandeerd de gaatjes in jouw markt vinden en hoog scoren in Google?

Hoe klinkt dat, hoog scoren in Google, zonder daar veel moeite voor te hoeven doen?

Een belangrijk onderdeel van een goede zoekmachine marketing en content strategie is het bepalen van je zoekwoorden. Voordat je begint met het analyseren van je zoekwoorden dien je zoveel mogelijk input te verzamelen. Begin dus eerst met een goed zoekwoorden onderzoek.

Heb je een grote database gemaakt met zoekwoorden? Mooi. Dan kunnen we nu met behulp van de Keyword SEO Analyse onderzoeken met welke zoekwoorden we gemakkelijk kunnen scoren in Google.

Deel met jouw netwerk

Cursus SEO teksten schrijven met focus op je klanten

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Bekijk ons online marketing advies

Cursus SEO teksten schrijven met focus op je klanten

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Bekijk ons online marketing advies

Deel met jouw netwerk

Over de auteur

Sebastiaan Hendriks

Sebastiaan is de strategisch partner van opdrachtgevers en verslaafd aan zijn notitieblokken. De mooiste ideeën ontstaan bij Sebastiaan spontaan. Sebas is dan ook het stuiterballetje op kantoor. De marketeer die nooit stil zit, doorslaat in de cursussen, boeken en blogs die hij volgt en gek is van de psychologie.

Laat een reactie achter