Logo Internet Marketing Bureau IMGemak

Hoe maak je een sales funnel die jouw omzet verhoogt?

Sebastiaan Hendriks   |   Geen reacties   |   Laatste aanpassing op: 12-03-2018   |   

Wat is een sales funnel?

Een sales funnel is een visuele weergave van hoe jouw bedrijf aan klanten komt. 

  • Hoe kom je aan leads?
  • Hoe zet je deze leads om tot klanten?
  • Wat doe je om de waarde van een klant te verhogen?

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Zo geldt het ook voor je sales funnel. Elke sales funnel ziet er anders uit. Hoe jij aan leads komt, kan wel het verschil tussen zwart en wit zijn ten opzichte van je concurrent. Er zijn miljoenen manieren om aan leads te komen. En zo zijn er ook weer miljoenen manieren om deze leads om te toveren tot klanten. En ga zo maar door. 

Wat is een sales funnel en hoe kun je er het best gebruik van maken?

In marketingland wordt er nogal eens gesmeten met de term sales funnel. Iedereen noemt alles een sales funnel.

Je hebt een sales funnel voor dit, je hebt een funnel voor dat en elk logisch proces wordt gezien als een andere funnel.

En weet je, eigenlijk hebben ze gelijk.

Een goede sales funnel zorgt ervoor dat je leads verzamelt, de leads omtovert tot klanten en je op de juiste manier de waarde van elke klant verhoogt.

Toch is er in mijn ogen een groot verschil.

Een sales funnel is niet zomaar iets wat je een keertje oppakt. Een sales funnel is je bedrijf. Hoewel je het wellicht nu nog niet zo ziet, jouw bedrijf is een grote sales funnel.

Het is niet iets wat je een keertje doet, echt ondernemen is een continu proces tussen het verzamelen van leads, ze omtoveren tot klanten en bestaande klanten goed bedienen en vasthouden.

Pak even je helikopter, of als je er geen in je tuin hebt staan, doe dan heel even alsof. Vlieg nu eens over je bedrijf heen en probeer het grote plaatje te zien. Dat grote plaatje wil ik dat je vasthoudt bij het creëren van je sales funnel.

Denk groot.

Denk aan alles wat jij kan bieden. Denk aan alles wat je verkoopt. Zie de connecties.

Wat is een goede up-sell? Down-sell of cross-sell?

Hoe lever en hoe lever je straks nog meer waarde aan je klanten?

En over je klanten gesproken. Denk ook aan hen.

Wie zijn jouw klanten? Zijn ze allemaal hetzelfde?

Dacht het niet.

Iedereen heeft andere behoeftes, keuzepatronen, interesses en wordt op een andere manier geprikkeld om in beweging te komen.

Dus…

Hoe ga je dit alles met elkaar verbinden?

Hoe verbind je alles op zo’n manier dat je zoveel mogelijk klanten bedient?

De sales funnel. 

Hoe werkt de sales funnel?

Het algemene doel van de sales funnel is jouw doelgroep zo betrokken maken, vanuit verschillende invalshoeken, met verschillende aanbiedingen, om deze op een slimme manier te segmenteren.

Hoe werkt dat?

Bij het segmenteren van je doelgroep bepaal je waar je doelgroep echt behoefte aan heeft. En in welke micro sales funnel zij terecht moet komen.

Zo’n micro sales funnel is waarschijnlijk de funnel waar jij aan dacht bij de term sales funnel.

Het is een kleine funnel, gericht op een bepaalde doelgroep met een bepaalde uitkomst.

Later in dit artikel kom ik daar nog op terug. Laten we eerst kijken waarom jij überhaupt een sales funnel nodig hebt.

Waarom jij een sales funnel nodig hebt

Stel je eens voor dat je 10.000 mensen voor je hebt staan. Je kent deze mensen nog niet. Je hebt ze nog nooit gesproken en zij weten niet wie jij bent.

Hoe zorg je er dan voor dat deze mensen jou leren kennen, leren te vertrouwen en uiteindelijk klant bij je worden?

En stel nu dat deze 10.000 mensen zich automatisch filteren en zich verkleinen in een groep die zeer geïnteresseerd is in hetgeen wat jij biedt?

Zou dat niet handig zijn?

Jij hoeft niet per individu te bepalen of zij een potentiele klant zijn, maar zij doen dit voor jou. Je segmenteert niet zelf, maar de groep segmenteert zichzelf op basis van de acties die zij doen.

Zie het zo.

Jouw sales funnel achterhaalt volledig op de automatische piloot wie wat interessant vindt, waar de interesses liggen en welke producten of diensten jij het beste aan hen kan verkopen.

Exact weten wie welke behoefte heeft en welke lead klaar is om klant te worden. Is dat niet de droom van elke ondernemer en marketeer?

Er is nog een groot voordeel van een sales funnel.

Jouw sales funnel staat nooit stil

Heb jij een juiste sales funnel gemaakt dan is dit een basis waar je nog heel lang plezier van gaat hebben.

Doordat de funnel als een soort van filter werkt, weet je straks exact waar de grootste behoeftes liggen. Je weet hoeveel potentiële klanten er nu al staan te popelen om jouw nieuwe product te kopen. En hoeft er straks alleen nog maar de juiste micro sales funnel aan te koppelen.

Hoe start je met een sales funnel?

Voor jouw doelgroep moet er een start zijn. Denk goed na over welke start het beste bij je past. Met de huidige technieken kun je jouw doelgroep iets aanbieden in bijvoorbeeld de vorm van een gratis product, whitepaper, e-book of cursus. In ruil vraag jij om een naam en e-mailadres.

Op dat moment heb je de benodigde gegevens om je doelgroep te segmenteren. Nu heb je nog de juiste sales funnel nodig.

Je kunt proberen om de verzamelde leads direct iets te verkopen met een micro sales funnel. Een funnel die puur gericht is op een product/dienst.

Je kunt ook verder gaan met het segmenteren. Hoe doe je dat?

Denk goed na over de fase waarin mensen kennis met jou maken. Stel ik wil een sales funnel maken om producten te verkopen die mensen leren meer omzet via sales funnels te halen.

Hoe begin ik dan? Ik zal eerst moeten achterhalen in welke fase mijn leads zitten. Voordat jij begint met je funnel is het belangrijk dat je de fase waarin jouw potentiele klant zich bevindt helder in kaart hebt.

Ik behandel elke fase zodat jij straks alle benodigde informatie hebt om je funnel in te richten. Voor elke fase maken we een micro sales funnel die uiteindelijk weer gezamenlijk fungeert als je complete sales funnel.

Daarover later meer. Laten we eerst bepalen in welke koopfase jouw leads zitten.

Hoe bepaal je de koopfase van je leads?

Vanuit de consumenten psychologie zijn er 4 fases bekend die een klant doorloopt voordat hij/zij een aankoop doet. Voor elke fase heb jij een andere aanpak nodig.

De 4 fases zijn als volgt:

  1. Bevestiging
  2. Informatie zoeken
  3. Evaluatie van alternatieven
  4. Kopen of niet kopen

Bevestiging – de eerste koopfase van je leads

Als jouw leads in de fase van bevestiging zitten hebben ze pas net in de gaten dat ze een probleem of behoefte hebben. In mijn geval zouden mijn leads pas net iets over een sales funnel gehoord hebben. Ze weten nog niet wat het inhoudt en of ze er überhaupt behoefte aan hebben.

Als ik weet dat de leads zich pas in de bevestigingsfase bevinden, dan weet ik dat ik ze eerst de juiste informatie en tips moet geven voordat ik het überhaupt ga hebben over een product of dienst.

Hoe kom jij erachter of mensen in de bevestigingsfase zitten?

Mensen die zich in de bevestigingsfase bevinden, gedragen zich anders dan mensen die al verder in het koopproces zijn. In de bevestigingsfase zijn je leads nog blanco. Het onderwerp is onbekend, het product kennen ze niet of nauwelijks en ze zijn nog lang niet klaar om te kopen.

Hoe weet je dan of jouw leads zich in deze fase bevinden?

Je leads zijn blanco en gedragen zich hier ook naar. Gebruik daarom je gezonde verstand. Stel dat jouw leads nog vrij onbekend zijn met jouw product of dienst, naar welke informatie zullen zij dan zoeken?

In mijn geval is dat bijvoorbeeld:

  • Wat is een sales funnel?
  • Wat betekent een sales funnel?
  • Waarom heb ik een sales funnel nodig?
  • Hoe zet ik een sales funnel in?
  • Etc.

Ga weer terug naar de basis. Probeer je weer dat ene gezellige feestje te herinneren waar je aan oom Pietje uitlegt wat jij nou precies doet. Welke vragen werden er gesteld? Naar welke informatie was oom Pietje op zoek?

Of denk na over hoe jij jouw buurmeisje van 4 zou uitleggen wat jouw product, dienst of werk inhoudt.

Als je producten verkoopt, denk dan na over welke informatie jij kunt bieden aan mensen die nog onbekend zijn met je product. Ook als je producten verkoopt die bekend lijken, dit zijn ze niet altijd.

Als ik een nieuwe televisie wil kopen, begin ik altijd weer eerst bij de bevestiging. Ja, ik weet gelukkig wel wat een televisie is, maar ik ben pas bij de eerste fase.

Ik zag dat mijn televisie zwart bleef, ook na het herhaaldelijk en geïrriteerd drukken op de aan en uit knop. Zelfs het zacht, maar met een vleugje beleefde agressie, tikken op het scherm hielp niet.

Ik weet dan misschien wel dat ik een nieuwe televisie nodig heb, maar welke dan?

Denk goed na over de vragen die iemand zou stellen en werk deze goed uit. Dit is waardevolle en noodzakelijke informatie om de juiste berichten te sturen.

Hoe maak je een micro sales funnel in de bevestigingsfase?

Als je tijd hebt genomen om in de vorige stap de juiste informatie te verzamelen dan is deze stap vrij simpel gemaakt.

Stel dat ik weet dat iemand vragen heeft als:

  • Wat betekent een sales funnel?
  • Hoe werkt een sales funnel?
  • Wat kost een sales funnel?

Welke informatie zou ik dan geven?

Als je in de vorige stap helder hebt gemaakt naar welke informatie behoefte is, is het belangrijk dat je nog nadenkt over de vorm.

Hoe kun jij het beste de benodigde informatie geven?

Wat is de prettigste manier voor jouw leads om de informatie te krijgen?

Als ik mijn band wil plakken, wil ik dan een e-book, checklist, of liever een uitlegvideo of stappenplan met afbeeldingen?

Als ik het verschil tussen bruto en netto wil berekenen, zoek ik dan een groot document met duizenden woorden, of een simpele calculator?

Een goede sales funnel gaat niet om de sales, maar om de funnel. Zie het zo dat je een onbekende in kleine stapjes een klant laat worden.

Jouw mooie wederhelft heb je ook niet op de eerste date ten huwelijk gevraagd, toch?

Denk er daarom goed over na over welke kleine stapjes jouw onbekende klant moet zetten en hoe je iemand het beste helpt met deze stapjes. Jij bent verantwoordelijk, niet je klant!

Help je mensen in de bevestigingsfase dan stroom je automatisch door in de informatiefase.

Hoe kom jij erachter of mensen in de informatie zoek fase zitten?

In de vorige fase waren mensen nog blanco. De bevestigingsfase duurt over het algemeen maar vrij kort. Jouw klant gaat al vrij snel over van bevestiging, van hé shit, mijn plasma televisie werkt niet meer, naar de fase informatie zoeken.

Je klant heeft wellicht al geprobeerd vriendelijke tikjes aan zijn televisie te geven, (weet je nog hoe geweldig dat vroeger werkte met die grote koelkast televisies ?) maar zonder resultaat.

Er is dus in het brein bevestigd dat er een oplossing moet komen. Die fase ben ik voorbij. Wat doe ik dan?

Ik ga informatie zoeken.

Iemand die in de informatie zoek fase zit, zoekt dus naar informatie. Bijvoorbeeld:

  • Hoe repareer ik een plasma televisie
  • Wat is het verschil tussen plasma en LED
  • Hoe bepaal ik de perfecte grootte van mijn televisie
  • Etc.

Zoekt iemand die informatie, zoals bovenstaande voorbeelden, dan kan ik je op een briefje geven dat ze in de informatie zoek fase zitten.

Nu is het aan jou de taak om ze verder te helpen naar de volgende fase. Hoe doe je dat?

Help ze met de juiste berichten.

Hoe maak je een micro sales funnel voor de informatie zoek fase?

Let op. Het begeleiden van de bevestigingsfase naar de informatie zoek fase gaat vrij geleidelijk. Wil je iemand via de informatie zoek fase begeleiden naar de evaluatiefase, dan dien je al rustig aan te beginnen met het prikkelen en sturen naar de verkoop.

Hoe doe je dit?

Denk na over welke informatie je ze geeft en welke alternatieven (de volgende fase) er dan automatisch het gevolg zijn.

Stel ik speel in op de vraag over hoe men een plasma televisie repareert. Dan kan ik verschillende bruggetjes maken.

Ik kan mensen informatie geven met een x aantal stappen hoe ze zelf iets kunnen repareren en direct vertellen dat er ook alternatieven zijn als een online cursus, monteur etc.

Ik kan mensen informeren hoe ze het zelf repareren. Wanneer het dan niet lukt en ze toch echt een nieuwe televisie nodig hebben, vertel ik ze dat ze beter kunnen overwegen om een LED televisie te kopen, omdat…

Deze langer meegaat, makkelijker te repareren is etc.

Stel je klant altijd centraal. Het gaat niet om de sales, maar om de funnel. Weet je nog?

Toch raad ik je aan in je achterhoofd te houden dat je leads pas in de 2e fase van het koopproces zitten en je ze dus nog wel moet prikkelen door te gaan.

Probeer wederom in deze fase slimme bruggetjes te maken naar de volgende fase.

In de volgende fase is men bijna klaar om te kopen, maar moeten we ze nog wel een beetje helpen.

Hoe kom jij erachter of mensen in de evaluatiefase zitten?

Als mensen voldoende informatie hebben gevonden, gaan ze over tot het evalueren van de alternatieven. Welke televisie heb ik nodig? Welke software heb ik nodig voor mijn sales funnel? Hoe leer ik het snelst mijn band te plakken?

Erachter komen of mensen in de evaluatiefase zitten is wederom geen hoge wiskunde (heerlijk hé, dat het soms zo simpel kan zijn). Gebruik je gezonde verstand. Welke alternatieven zijn er voor jouw product of dienst?

Heb ik een plasma televisie nodig of een LED?

Kan ik mijn sales funnel zelf maken of moet ik dit uit besteden?

Vraag ik, net zoals vroeger, aan mijn vader mijn band te plakken, of moet ik het op mijn 30e toch echt een keer zelf oplossen?

Mensen die zich in de evaluatiefase bevinden, zoeken naar moet ik DIT of DAT kopen/doen?

Hoe maak je een micro sales funnel voor de evaluatiefase?

We zijn bijna klaar met het begeleiden en kunnen het voor het eerst gaan hebben over onze producten en diensten. Maar…

Je bent nog steeds niet de presentator van de TellSell show van zondagochtend. Verkopen is prima, maar leg het er (nog) niet te dik bovenop. Wees eerlijk en transparant over welke alternatieven er zijn en wees duidelijk in de voor- en nadelen.

Ook als jij bepaalde alternatieven niet verkoopt, raad ik je wel aan ze te benoemen. Jij bent niet gek, toch?Jouw leads zijn dat ook niet.

Evalueren doen we toch wel. Wees daarom eerlijk en transparant en vermijd dat jij de gladde verkoper wordt die probeert met mooie praatjes zijn geld te verdienen.

Geloof me, zit jouw sales funnel goed in elkaar dan hoef je niet te verkopen, maar alleen maar te adviseren. Heerlijk toch?

Om mensen van de evaluatiefase naar de koopfase te sturen, biedt je ze de alternatieven en maak je ook duidelijk, nee, heel duidelijk, wat de gevolgen zijn.

Als ik voor jouw product of dienst kies, wat biedt mij dat dan allemaal?

Is het goedkoper, bespaart het tijd, is het de beste kwaliteit?

Met andere woorden, waarom moet ik überhaupt jouw alternatief kiezen als er ook voldoende andere keus is?

Heb je alle alternatieven benoemd, dan komen we bij de belangrijkste fase. Nu worden leads klanten.

Hoe kom jij erachter of mensen in de koopfase zitten?

Heb jij een goede sales funnel, dan heb jij jouw leads al door elke fase geholpen. Nu heeft niet iedereen een sterke sales funnel en is het heel gebruikelijk dat iemand niet in fase 1, maar misschien wel in de derde fase instapt.

Denk even aan je laatste online aankoop.

Hoe ging dat?

Zocht je eerst informatie, vergeleek je toen de alternatieven en kocht je toen het product?

En dat allemaal op dezelfde website?

Wat je regelmatig ziet is dat iemand informatie zoekt en de informatie vindt op website A. Vervolgens heeft diegene alle benodigde informatie gevonden en zoekt hij/zij naar de alternatieven. Hij/zij vindt vervolgens de alternatieven op website B. Kiest een van de alternatieven. Bijvoorbeeld de plasma XB12 Samsung televisie. Vult deze term in op Google, komt op website C en koopt daar het product.

Nu is dit het gewone online koopgedrag. Hier kunnen we weinig aan doen.

Omdat jij straks een sterke sales funnel hebt, help je alle potentiële klanten. Ongeacht de fase waar zij zich in bevinden.

Als mensen zich al in de koopfase bevinden, heb jij geen grote sales funnel nodig. Het enige wat jij dan nog moet doen is sterke overtuigingstechnieken gebruiken om ervoor te zorgen dat ze klant bij jou worden en niet bij je concurrent.

Heb jij iemand al in een eerdere fase in je sales funnel gekregen, dan is het belangrijk dat je ze in de laatste fase, via een kleine funnel, het laatste zetje geeft.

Hoe maak je een micro sales funnel voor de koop fase?

Dit is waarschijnlijk de moeilijkste, maar tevens wel de belangrijkste sales funnel. Heb je alles goed gedaan, maar verpruts je de sales funnel voor de koopfase, dan heb je veel leads geholpen, maar er geen klanten van gemaakt.

Wil je in deze belangrijke sales funnel leads omtoveren tot klanten dan dien je te achterhalen waar de koopknop zit.

Heb je de koopknop helder in kaart gebracht, zorg er dan voor dat je in verschillende berichten de juiste overtuigingstechnieken gebruikt.

Gebruik social proof, autoriteit en reviews. Geef mensen tijdelijke korting, garanties of welke techniek jij dan ook kan bedenken om mensen dat laatste zetje te geven.

Heb je mensen via je berichten warm gemaakt voor de verkoop? Stuur ze dan naar een sterke landingspagina toe.

Onthoud dat je de sale nooit maakt in je mailberichten, maar op de landingspagina. Hoe je sterke en winstgevende landingspagina’s maakt, de juiste afbeeldingen gebruikt en achter de krachtigste overtuigingstechnieken komt, leer je allemaal in deze training.

Heb je voor alle fases een micro sales funnel gemaakt, kijk dan weer naar het grote geheel. Zorg dat je op de juiste manier omgaat met alle koopfases.

Hoe ga je om met de koopfases in je sales funnel?

Die helikopter in de tuin, of nouja, die denkbeeldige helikopter, van eerder in het artikel, wil je die nog een keer opstarten.

Vlieg nu weer over je micro sales funnels heen.

Wat zie je?

Ja, je ziet de was van de buurvrouw buiten hangen en de hond van je lieve en tikkie bejaarde overbuurman ontsnappen, maar wat zie je nu over je micro sales funnels?

Als je goed kijkt, zie je een verband. Hoewel het allemaal losse en kleine funnels zijn, hoort het allemaal bij elkaar. Het vormt een sterk geheel. En dat is je sales funnel.

Met het vormen van de 4 micro sales funnels voor elke koopfases hebben we het op dit moment alleen nog maar gehad over de juiste berichten. Deze berichten kun je het beste laten versturen via een autoresponder.

Er zijn verschillende autoresponders op de markt, maar er zijn er maar weinig die ook marketing automation bieden. Een autoresponder stuur op de automatische piloot verschillende berichten naar mensen die zich hebben ingeschreven. Een autoresponder met marketing automation stuurt niet lukraak berichten, maar berichten op basis van het gedrag dat iemand laat zien.

Hoe werkt dit?

Geef jouw sales funnel extra power met marketing automation

Jouw sales funnel werkt pas effectief als het op het juiste moment, op de juiste manier en aan de juiste persoon het juiste bericht stuurt.

Via marketing automation kun je werken met labels. Labels zorgen ervoor dat iemand een soort sticker krijgt als diegene bepaald gedrag vertoont.

Stel dat iemand zich inschrijft op jouw nieuwsbrief door het downloaden van een gratis e-book.

Men komt dan automatisch in jouw sales funnel terecht. Tot dusver kunnen normale autoresponders hun werk ook nog doen. Maar wat nu als iemand zich inschrijft en ook een pagina bezoekt waar jij je product of dienst verkoopt?

Of wat nu als iemand via je sales funnel al klant is geworden? Stuur je diegene dan nog een keer een aanbieding?

Zou het dan niet beter zijn om deze persoon een label te geven in plaats van heel de sales funnel te laten doorlopen?

Hoe dat werkt leg ik je uit in de video.

Hoe MaiLeads jouw Sales Funnel op de automatisch piloot laat draaien

MaiLeads is nog niet op de markt gebracht. Mocht je toch interesse hebben, stuur ons even een mailtje via het contactformulier. We kijken dan samen of jij al toegang kunt krijgen.

Naast het versturen van emailberichten zijn er nog veel meer marketingactiviteiten die jij kan integreren in je sales funnel.

Zorg eerst dat je de basis goed hebt staan.

Zorg er vervolgens voor dat je jouw sales funnel versterkt.

Versterk je sales funnel

Je sales funnel is de ruggengraat van je bedrijf.

Met een sales funnel, of je dit nu, zoals we in dit artikel doen, online doet, of zoals je het al gewend bent. Je gebruikt nu immers al strategieën om potentiële klanten te maken en van potentiële klanten, daadwerkelijke klanten.

Verwerk jij in je sales funnel een online marketing strategie zorg er dan voor dat je website flexibel genoeg is om te blijven groeien. In elke fase van je bedrijf zal je website met jou mee moeten groeien. Je website flexibel en gebruiksvriendelijk houden kun je gemakkelijk doen met de Webnemer.

Alle strategieën die je al hebt of nu hebt geleerd, kun je zien als soort van micro sales funnels. Nu moeten we ervoor zorgen dat het een groot geheel wordt.

Schrijf alle stappen en marketingacties op die je nu zet om van onbekende mensen klanten te maken. Breng alles in kaart, stap weer in je helikopter en zie de verbanden.

Heb je moeite met het zien van de verbanden laat dan je reactie achter. Met alle plezier helpen wij je verder. Je zult het wellicht nu nog niet zien, maar elke micro funnel kan geïntegreerd worden in een grote sales funnel.

Oké, ik ga er even vanuit dat je een reactie hebt achtergelaten en wij je verder helpen, of de verbanden helder in kaart hebt gebracht.

Nu gaan we je sales funnel extra spierballen geven.

Sales funnel versterken

Extra spierballen voor je sales funnel

Naast de acties die je al doet, wil ik dat je jezelf wat tijd gunt om andere acties te bedenken die jouw sales funnel extra spierballen geven.

Welke kanalen kun jij inzetten om een van je micro sales funnels te vullen met potentiële klanten?

Kun je beginnen met Google Adwords, het adverteren via facebook, het werken met een sterke content marketingstrategie of begin je met het schrijven van SEO-teksten?

Bedenk dat alle marketingacties die jij kan bedenken je sales funnel sterker maken. Denk ook aan de minder gebaande paden. Kun je offline flyers uitdelen, beurzen bezoeken, discussies starten in LinkedIn groepen?

Wees creatief en blijf je sales funnel verbeteren en voeden.

Mijn laatste tips voor de perfecte sales funnel

Je sales funnel is nooit af. Wees niet te kritisch in het begin. Al doende leert men. Zorg dat je jezelf niet laat tegenhouden door de technieken of het succes wat anderen al hebben. Ja, een sales funnel is een zeer krachtig instrument en JA, er zijn al genoeg mensen die dit succesvol toepassen.

Betekent dit dat jij geen kans meer maakt?

In mijn ogen kan iedereen (met een beetje hulp) zijn omzet meer dan verdubbelen door het effectief inzetten van een sterke sales funnel gepaard met een psychologische sales page.

Onthoud dat een sales funnel je bezoekers warm maakt voor de sale, en de sales page de verkoopt maakt. Wil je extra hulp bij het samenstellen van je sales funnel, laat dan je reactie achter of stuur ons een berichtje. Denk je dat je nog wel wat meer instrumenten en tips kunt gebruiken? Kom dan naar de training Verkopen en Overtuigen op het WEB.

Ik wens je in ieder geval veel succes. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Denk je dat jouw netwerk kan profiteren van deze tips? Deel het artikel dan. Je doet ons er een groot plezier mee.

Vind de verborgen gebreken van je site,

doe de website analyse en SEO check!

Vind de verborgen gebreken van je site,

doe de website analyse en SEO check!

Deel met jouw netwerk

Over de auteur

Sebastiaan Hendriks

Sebastiaan is de strategisch partner van opdrachtgevers en verslaafd aan zijn notitieblokken. De mooiste ideeën ontstaan bij Sebastiaan spontaan. Sebas is dan ook het stuiterballetje op kantoor. De marketeer die nooit stil zit, doorslaat in de cursussen, boeken en blogs die hij volgt en gek is van de psychologie.

Laat een reactie achter