Laat je bedrijf groeien met sterke SEO-teksten
Je wilt SEO-teksten laten schrijven. Goed plan.
De kunst van sterkste SEO-teksten is dat ze niet geschreven zijn voor Google, maar voor je bezoekers. Je bent vast al wel eens een website tekst tegenkomen die duidelijk voor SEO doeleinde wordt gebruikt. Een tekst die niet lekker wegleest, maar volgepropt staat met zoekwoorden.
Zijn dat de SEO-teksten die jij straks ook op je website wilt?
Als je minuutje van je tijd neemt en er eens goed stil bij staat, wat wil je dan liever?
Bezoekers of klanten?
Bewezen marketingtechnieken
Laat jouw bedrijf elke maand groeien. Op basis van de nieuwste marketing inzichten en ervaringen uit eigen praktijk optimaliseren wij jouw website.
Extra kracht uit de psychologie
Ervaar het effect van psychologisch onderzoek. Met behulp van de consumenten-psychologie vinden wij voor jou de koopknop van je klanten en de gaten in de markt.
Extra veel marketing
Ervaar het gemak en profiteer van onze creativiteit. Als ware kunstenaars toveren wij je gewone webteksten om in slimme en sterke SEO-teksten
Kies voor meer klanten met klantgerichte SEO-teksten
Wil je goede SEO-teksten laten schrijven, begin dan totaal ergens anders dan waar je hoogstwaarschijnlijk nu wil beginnen.
Wat ga jij straks de SEO tekstschrijver geven?
Enkele zoekwoorden waar je goed op gevonden wilt worden?
Een logische stap. Toch leveren zoekwoorden je geen klanten op. Wil je sterke teksten die ook nog eens klanten opleveren begin dan bij de kern.
Wie zijn je ideale klanten, welke taal spreken zij, wat is jouw onderscheidend vermogen?
En de belangrijkste vraag;
Hoe prikkel jij je bezoekers genoeg om contact met jou op te nemen of je product te kopen?
Wil je sterke SEO-teksten onderzoek dan eerst de koopknop van je klanten.
Sterke SEO-teksten
Die diep doordringen in het brein van je klant
Volgens de neurowetenschap zit er in elk brein een klein gedeelte die verantwoordelijk is voor alle koopbeslissingen.
Hoewel wij het gevoel hebben bewuste keuzes te maken, is het eigenlijk je onderbewuste die uiteindelijk ja of nee tegen jou zegt.
Wil je van bezoekers klanten maken, dan zul je moeten begrijpen hoe dit deel van het brein werkt.
Door samen met jou eerst in het brein te kruipen van jouw klanten, voordat we het überhaupt over de zoekwoorden hebben, zullen we al vanaf de start een immense voorsprong pakken op jouw concurrenten.

Trek de aandacht
Op het belangrijkste moment
De ware kracht van SEO-teksten, of überhaupt het onderdeel zoekmachine optimalisatie, is dat je op het juiste moment, in de juiste koopfase, je bedrijf laat zien.
Er is geen enkel kanaal op het internet te vinden waar de koopintentie zo hoog ligt dan bij Google.
Toch zien we dat slechts een klein percentage van de ondernemers hier slim gebruik van maakt.
Zonde.
Hoewel genoeg ondernemers het proberen, slagen er maar weinig in om zowel hoog in Google te staan, als de juiste bezoekers naar de website te sturen.
De kunst van sterke SEO-teksten zit hem er niet in dat je goed gevonden wordt in Google.
Sterke SEO-teksten zorgen er voor dat je keer op keer, week na week, maand na maand niet alleen maar bezoekers trekt, maar ook de juiste.
Oftewel, koopklare bezoekers.
Hoe zorg je voor koopklare bezoekers? Door er precies achter te komen wanneer de koopprikkel het hoogst is.
De sterkste koopprikkels
SEO-teksten die van bezoekers klanten maken
Samen zullen we achter de koopknop van jouw klanten komen.
Op basis van psychologische onderzoeken en ervaringen uit eigen praktijk besteden we aandacht aan de interesses en behoeftes van jullie klanten.
Wanneer is de koopbehoefte het hoogst en op welke zoekwoorden en doelgroepen moeten we ons dan richten? Deze manier van werken stelt ons in staat om de waarde van al het inkomende verkeer te vergroten.
Hoe hoger de bezoekerswaarde is, hoe beter en sneller jij al jouw investeringen hebt terugverdiend.




De informatie over de zoekwoorden
Die er ECHT toe doet
Gaat het over SEO-teksten dan gaat het al snel over zoekwoorden. Logisch, op basis van de zoekwoorden worden de meeste SEO-teksten geschreven.
Jij weet inmiddels beter.
Toch zijn de zoekwoorden belangrijk. Je wilt immers weten hoe vaak er op een zoekwoord gezocht wordt.
Dit is inderdaad waardevolle informatie. Toch geeft het zoekvolume alleen, jou niet de juiste informatie om strategische beslissingen te maken.
Hoeveel er ook op een zoekwoord gezocht wordt, als je de concurrentie niet analyseert blijf je alsnog schieten met hagel.
Als je SEO-teksten wilt laten schrijven, betekent dit dat je een investering gaat maken.
En wat moet er met elke investering gedaan worden?
Het moet worden terugverdiend.
Om meer te verdienen dan de vergoeding die wij vragen, hebben we een speciale formule ontwikkeld waarmee we niet alleen het zoekvolume van een zoekwoord kunnen achterhalen. Wij maken precies inzichtelijk hoe moeilijk het voor jou wordt om uiteindelijk goed gevonden te worden met een specifiek zoekwoord.
Alle strategische SEO data
Met het zoekwoorden successchema
Er worden geen SEO-teksten voor jou geschreven, voordat wij alle data onderzocht hebben.
Met behulp van een zoekwoorden marktonderzoek en een zoekwoorden concurrentieanalyse krijg jij een compleet uitgewerkt zoekwoorden successchema.
Voor dit successchema tekenen we een geheimhoud verklaring.
Het schema bevat zoveel waardevolle en strategische informatie dat wij zwart op wit willen laten zien dat dit schema echt alleen van jou blijft.
In het schema, waar ook allerlei handige filters zijn ingebouwd, ontdek je alle belangrijke data over jouw zoekwoorden:
- Het aantal maandelijkse zoekopdrachten
- De kooppotentie
- De kosten per klik (mocht je ooit willen gaan adverteren)
- De grootte en sterkte van de concurrentie
- De moeilijkheidsscore
Een complete strategie die verder gaat dan een platte SEO-tekst
Over het algemeen kun je zeggen dat de beste optimalisatie voor een website het leveren van kwalitatief hoogstaande inhoud (zogenaamde "content") is. Dit in combinatie met een gedegen structuur.
Het delen van waardevolle content is zelfs zo effectief dat het volgens onderzoek beter werkt dan adverteren.
Waarom content marketing zo effectief is:
- 61% van de consumenten heeft weleens iets gekocht via een blogartikel
- 77% van de internetgebruikers leest blogartikelen
- 70% van de consumenten leert een bedrijf liever kennen via content dan via advertenties
Erg leuke cijfers, maar hoe weet jij straks of de SEO-teksten wel echt wat opleveren?
Altijd inzicht
Met onze heldere rapportages en korte lijntjes
Samen zorgen we er voor dat jij niet in het duister tast en exact weet waar je in investeert en hoeveel het je al opgeleverd heeft.
Samen bepalen we de belangrijkste KPI’s (de punten waar jij op wilt monitoren) en zullen wij er voor zorgen dat je ten alle tijden over de juiste management informatie beschikt om de beste beslissingen te maken.

Ontdek wat nu echt werkt voor jouw bezoekers
Waar komen je bezoekers vandaan, welke SEO-teksten werken, zijn jouw investeringen wel echt winstgevend?
Besteed geen uren, maar minuten
Verhoog het rendement van al jouw marketingactiviteiten. Haal alle data bovenwater en dat alles zonder uren te zoeken
Krijg advies van je eigen marketingadviseur
Verhoog het rendement van al jouw marketingactiviteiten. Haal alle data bovenwater en dat alles zonder uren te zoeken
Klaar om je SEO-teksten te laten schrijven?
Of gewoon even babbelen?
