Logo Internet Marketing Bureau IMGemak

Verkopen en Overtuigen op het WEB

Het bewezen stappenplan en proces om jouw bezoekers om te toveren tot klanten

Krijg meer klanten met deze training gebaseerd op feiten, wetenschappelijke onderzoeken en situaties uit de praktijk.

Waarom krijgen jouw concurrenten wel klanten? Hoe kan het toch dat andere bedrijven zo hard groeien?

 

Je hebt vast al weleens iets gelezen over neuromarketing of conversie optimalisatie. Je hebt de succesverhalen van anderen gehoord en ziet met je eigen ogen dat andere bedrijven harder groeien dan jij.

Waarom werkt neuromarketing en conversie optimalisatie wel voor anderen?

Wanneer een bedrijf in het bezit is van een website die exact weet hoe je van bezoekers klanten maakt en op die manier talloze nieuwe klanten per maand genereert, is er echt geen magische formule gebruikt.

Je zult het op dit moment wellicht nog niet zien, maar er is altijd iets achter de schermen wat zorgt voor die hoge conversies, iets wat bezoekers motiveert om klant te worden.

Inhoud van de training
Geschikt voor jou?
Na het volgen van de training
Inhoud van de training

Tijdens de training leer je alle technieken om van je bezoekers klanten te maken. Je leert in het brein van je klant te kruipen. Je leert hoe je klanten keuzes maken en komt erachter hoe we onbewust reageren op merken, producten, behoeftes, woorden, afbeeldingen en belevingen.

Door het toepassen van de krachtigste manieren van overtuigen, ontdek jij hoe je jouw pagina’s zo schrijft en indeelt dat je altijd op het juiste moment verkoopt. 

Wat leer je tijdens de cursus verkopen en overtuigen op het WEB?

De stappen, de theorieën en alle technieken die onthult worden in de cursus zijn het resultaat van 10 jaar testen, verfijnen, herontdekken en talloze conversie optimalisatie onderzoeken.

In een selecte en kleine groep leer jij in 1 dag jouw overtuigingskracht te vergroten. Je ontdekt welke technieken je het beste kunt toepassen voor jouw branche en met welke methodes jij het beste aan de slag kunt. 

Ben je serieus over het generen van meer klanten via jouw website?  Dan is hetgeen wat jij nodig hebt, een bewezen proces dat je gemakkelijk kunt volgen. Als jij eenmaal het proces en de methode kent, haal je simpelweg altijd succes. 

College 1

  • Waarom jij geen doelgroep, maar een behoeftegroep nodig hebt

Iedereen heeft een doelgroep. Bedrijven die van bezoekers klanten maken, weten dat je geen doelgroep nodig hebt, maar een behoeftegroep. Kom erachter hoe jij je behoeftegroep samenstelt en ontdek waarom jij er überhaupt een nodig hebt. 

  • Hoe vind jij de geheime koopknop?

Recent hersenonderzoek heeft aangetoond dat er diep in de kern van onze hersenen een centrum te vinden is dat verantwoordelijk is voor al onze koopbeslissingen. Tijdens de cursus leer jij dit centrum te vinden en te beïnvloeden. 

  • De juiste woorden, opbouw en opmaak

Met de, in de praktijk bewezen, PICOV-Formule leer je welke woorden je het beste kunt gebruiken, hoe je zorgt voor een sterke opbouw van je teksten en welke opmaak zorgt voor extra overtuigingskracht. 

  • Praktijk cases - welke technieken zijn ingezet voor € 183.547 extra omzet 

Aan de hand van praktijkvoorbeelden ontdek jij de sterkste en beste overtuigingstechnieken. 

 

College 2

  • De psychologie van het overtuigen

Aan de hand van psychologische en wetenschappelijke onderzoeken kruipen we diep in het brein van jouw klanten. Je leert de theorie achter de meest krachtige overtuigingstechnieken en hoe je deze het beste kunt toepassen. 

  • Een onverslaanbaar wire-frame

Benoem je USP's en gebruik het AIDA-model, goedbedoelde adviezen die je vast al eens hebt gehoord. In de cursus verkopen en overtuigen op het WEB gaan we vele stappen verder. Je leert hoe je met de juiste indeling (wire-frame) altijd de juiste snaar bij je bezoeker raakt.

Je ontdekt wat kleuren, woorden en afbeeldingen met het brein doen en hoe jij de keuze (op een ethische manier) van jouw klanten beïnvloedt. 

  • Trigger woorden met de KUGG-formule

Welke woorden dringen het diepst door in het brein? Met welke woorden breng jij jouw klanten het meest in beweging?

Via de KUGG-formule ontdek je wat de échte kracht van woorden is. Welke woorden je bezoekers in actie brengen, welke woorden je NOOIT moet gebruiken en welke woorden juist WEL. 

  • Ontdek alles wat jouw bezoeker doet

Voortaan weet jij exact wat een bezoeker van jouw website vindt. Ontdek welke muisbewegingen je bezoekers maken, welke afbeeldingen het beste werken en hoe jij jouw website continu optimaliseert.

Geschikt voor jou?

Iedereen kan leren om beter te overtuigen. In welk vakgebied je ook zit, ongeacht je ervaring, iedereen kan met de bewezen stappen en methodes van bezoekers klanten maken. 

Omdat we met kleine groepen werken, is de cursus voor elke niveau geschikt. Er is voldoende mogelijkheid om al jouw vragen te stellen en om praktijksituaties in te brengen. 

Wij staan er voor jouw resultaat en doen er alles aan zodat jij tevreden naar huis gaat!

Na het volgen van de training

Na de training verkopen en overtuigen op het WEB weet jij...

  • Hoe je op een slimme en strategische manier je teksten schrijft
  • Hoe je al vanaf het eerste moment van je bezoekers je klanten maakt
  • Dat een behoeftegroep jouw klanten bepaalt
  • Waar de koopknop van je klanten zit
  • Hoe je bijna manipulerende technieken uit de psychologie inzet
  • Welke formule goede verkopers gebruiken om hun teksten op te maken
  • Wat de krachtigste manieren van overtuigen zijn
  • Welke power woorden je bezoekers ‘hypnotiseren’
  • Welk effect het internet op je brein heeft en hoe jij daar strategisch op inspeelt
  • Hoe de vijf punten strategie werkt en waarom deze zo krachtig is
  • Hoe de KUGG formule werkt om de woorden te vinden die het brein van je klanten triggeren
  • Welke woorden je omzet slopen en je dus niet moet gebruiken
  • Welke techniek ervoor zorgde dat er maandelijks €90.000 meer omzet gehaald werd.

Ook krijg jij...

... een certificaat van deelname.
... de training thuisgestuurd om deze nog eens na te kijken.

PLUS

De persoonlijke contactgegevens van online marketing psycholoog Sebastiaan Hendriks. Ook na de training, of dit nu een week of een jaar later is, kun je al je vragen blijven stellen. Samen staan we garant voor jouw resultaat. 

Volg de cursus verkopen en overtuigen op het WEB

Laat concurrenten niet langer van jou winnen

Wat andere ondernemers,

zoals jij,

zeggen over deze cursus

"Deze grensverleggende training laat zien hoe het brein werkt en hoe jij met bewezen technieken je website teksten schrijft en optimaliseert.

Het bedrijf wat als eerste de technieken uit deze training weet te incorporeren in de bedrijfsstrategie, is de winnaar van zijn markt en is de komende jaren niet meer in te halen."

Tjerk Overtuigen op het Web

Tjerk Rintjema

Directeur First Aid Marketing
"Ik heb heel veel gehad aan jouw training"

"Sebastiaan is door de sterke combinatie tussen Psychologie en Online Marketing heel goed in het overbrengen van de belangrijke elementen waar je op moet letten wanneer je meer geld uit je website wilt halen. Hij doet dat daarnaast op een hele leuke manier! Ik heb heel veel gehad aan jouw training"
Training overtuigen Romy

Romy Smit

Marketing medewerker SnelStart
"Ik raad de training aan iedereen aan"

"Ik heb de opgedane kennis in praktijk kunnen brengen bij het bedrijf waar ik werk. Ik raad de training dan ook aan iedereen aan, die hier meer over wil weten!"
Overtuigen op het web Godert

Godert Walter

Marketingmedewerker bij Vendrig
"Een zeer goed interactieve training"

"Een zeer goede interactieve training, waar de theorie gekoppeld werd aan onze eigen cases. Handige en bruikbare tips en een goede opfrisbeurt van mijn kennis. Sebastiaan legt duidelijk uit, koppelt terug en geeft goede feedback. Ook de locatie inclusief lunch is top en de sfeer intiem."
Erwin Overtuigen

Erwin van der Ploeg

Directeur BAS Solutions
"Precies waar ik naar op zoek was"

"Erg leerzame en interessante training. Precies waar ik naar op zoek was. Fijne kleine groep en veel interactie. Goede mogelijkheden om je eigen situatie naar voren te brengen en te koppelen aan de theorie gegeven."

Gun jezelf ook die extra overtuigingskracht

Claim vandaag nog jouw toegang tot de training die wij, blijvend, in prijs verlaagd hebben.

Deze investering is inclusief uitgebreide lunch, koffie, thee & fris.

Je wilt meer overtuigingskracht?

Laat ons contact met je opnemen zodra er weer nieuwe trainingen staan ingepland.

Invalid Email
Invalid Number