Internet Marketing Gemak Logo
cATEGORIE:

Verkopen >   Acquisitieproces

Wat is een acquisitieproces?

Een acquisitieproces is de term die wordt gebruikt om de algemene strategie en stappen te beschrijven die betrokken zijn bij het werven van nieuwe klanten.

Het voordeel van inzicht in je acquisitieproces

Hoe beter jij in kaart brengt hoe het complete acquisitieproces verloopt hoe meer informatie je hebt om iedere stap in het proces te optimaliseren.

Denk bijvoorbeeld aan het besparen van tijd door het wegnemen van bepaalde stappen of het verlagen van acquisitiekosten door het verkorte van het proces.

Zo breng je het acquisitieproces in kaart

Een acquisitieproces breng je in kaart door na te denken over iedere stap binnen je acquisitiestrategie.

Wat doe je om onder de aandacht te komen, je leads op te volgen, de deal te sluiten en ga zo maar door.

Gun jezelf hier voldoende tijd voor en denk bijvoorbeeld aan de volgende onderdelen:

  • Prospecting
  • Lead generatie
  • Lead scoring
  • Lead nurturing
  • Verkoopgesprek

Waar Mogen de koopwoorden naar toe?

Waar mag de masterclass naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het stappenplan naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar kan het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar mag het handboek naar toe?

Waar kan alles naar toe?