Het is leuk dat die klanten via-via binnenkomen. (En natuurlijk ben je daar dankbaar voor)
Maar laten we eerlijk zijn…
Stilletjes blijven hopen dat er deze week weer nieuwe aanvragen komen is NIET de manier om je bedrijf op te bouwen. En dat weet jij ook.
Net zo goed als dat je weet dat je klanten massaal online zitten. Maar ja… Hoe krijg je ze naar jouw praktijk?
Laten we daar samen achterkomen in een gratis gesprek.
Sebastiaan is een gedreven adviseur die je telkens vanuit een ander perspectief naar het vermarkten van je diensten laat kijken. Constante factor is zijn kennis van het web, zijn bevlogenheid en zijn enthousiasme.
Assessment en carrièrecoach
Met Sebastiaan heb ik mijn unieke ‘pad van impact’ weten vorm te geven en dat heeft mij zoveel rust, verdieping en focus gebracht in m’n coachbedrijf. Wat me het meest is bijgebleven is dat Sebastiaan je het echt gunt om je bedrijf op een manier te runnen die helemaal bij jou past, zonder gladde trucjes, maar wel gebruikmakend van slimme en bewezen marketing-tools.
Coach voor wereldverbeteraars
Sebastiaan is door de sterke combinatie tussen Psychologie en Online Marketing heel goed in het overbrengen van de belangrijke elementen waar je op moet letten wanneer je meer geld uit je website wilt halen. Hij doet dat daarnaast op een hele leuke manier!
Online Marketing Expert
→ Talloze blogs verslonden
→ Eindeloos video’s gekeken
→ Verschillende adviezen geprobeerd
Precies. Geen reet.
Je hebt geen online marketing advies nodig.
Je hebt een actieplan nodig dat wél werkt.
Geen fancy. Dik. Stoffig. Rapport. (Die toch ergens in een la verdwijnt)
• Die 100% bij jou past
• Die direct resultaat oplevert
• Die je eindelijk laat groeien
Niet meer fluff en theorie, maar ACTIE.
• Continu druk zijn (ditjes-datjes) in plaats van werken met premium klanten
• Die social media tredmolen (alsof je niks beters te doen hebt)
• Prutsen met je website terwijl het je geen fluit oplevert
Geen stoffig rapport. Geen theoretische onzin. Maar een frisse, out-of-the-box blik op jouw bedrijf, marketing en klanten.
We duiken in:
→ Wie je bent (en waar je écht voor staat)
→ Wat je uniek maakt (en waarom klanten dat moeten weten)
→ Waar je nu vastloopt (en waarom)
Leuk hoor, dat onderbuikgevoel. Maar cijfers liegen niet.
We onderzoeken:
→ Waarom klanten wel/niet terugkomen
→ Waar je grootste omzetlekken zitten
→ Welke marketing wel/niet werkt
→ Wat een klant/lead écht waard is
Geen nattevingerwerk. Gewoon data die vertelt waar voor jou de meeste omzet voor het oprapen ligt.
Is het nog zo’n standaard website? Of een magneet voor premium klanten?
Je krijgt te horen:
→ Hoe je je onderscheidt van de massa
→ Of je überhaupt gevonden wordt
→ Wat er direct anders moet
→ Waar je poen verliest
Iedere coach of adviseur heeft een kudde nodig.
Zonder loyale kudde ben je:
→ Constant aan het jagen op nieuwe klanten
→ Elke maand weer op nul aan het beginnen
→ Afhankelijk van toevallige succesjes
Jij krijgt te horen:
• Hoe groot je échte bereik is
• Hoe jij jouw kudde krijgt
Je krijgt de stappen voor een kudde die:
→ Spontaan JA zegt tegen je aanbod
→ Je marketing voor je doet
→ Je diensten aanbeveelt
Nu we weten:
• Wie jij écht bent
• Waar je naartoe wilt
• Waar je geld laat liggen
• Wat er WEL/NIET werkt
Is het tijd voor het online marketing advies.
Geen:
× 50-pagina rapport dat in je la verdwijnt
× Theoretische onzin die je toch niet leest
× Vage tips die je zelf maar moet uitzoeken
Maar:
→ Een keiharde strategie & advies
→ 1-op-1 toegelicht
→ en op papier
Waarom? Omdat het toch onzin is. Net of jij tijd en zin hebt om een compleet boekwerk te lezen of nog erger, ervoor wilt betalen.
Je krijgt alles 1-op-1 uitgelegd, kunt direct je vragen stellen (als die er nog zijn) en krijgt alles, samengevat, beknopt en concreet, mee op papier.
Laten we nu kijken waar jouw grootste groei ligt.
Dat hangt af van twee dingen:
→ Waar je nu staat en hoe diep we de materie in moeten duiken
→ Hoe hard jij durft te groeien
Maar eerst: kennismaken.
Omdat… alleen dan ik je een realistische schatting kan geven.
Wat de échte vraag:
Wat kost het je om NIET te investeren?
Even rekenen:
• Die marketing die niet werkt (tijd × geld)
• Die klanten die je misloopt (× je tarief)
• Die groei die uitblijft (× 12 maanden)
• Die concurrent die er met je markt vandoor gaat
Join the club. De meeste coaches en adviseurs die bij mij komen hebben:
• 3+ marketingcursussen gevolgd
• Talloze ‘expert’ tips geprobeerd
• Een berg geld uitgegeven aan ‘quick fixes’
Maar hier’s het verschil:
Dit is geen cursus of training.
Dit is 1-op-1 advies.
We kijken naar:
•JOUW bedrijf.
•JOUW situatie
•JOUW marketing
De vraag is niet hoe groot je bent. De vraag is hoe groot je durft te worden.
Durf jij uit je comfort zone te stappen, advies te proberen (ook als je nog twijfelt) en door te pakken als het moet?
Dan is dit advies ook voor jou.
Simpel: dit past bij je als je:
• Klaar bent met aanmodderen
• Bereid bent om te investeren in groei
• Snapt dat ‘even wat tips’ niet genoeg is
Dit past NIET bij je als je:
× Niet bereid bent om te veranderen
× Zo’n ja-maar mopperaartje bent
× Liever blijft dromen dan doen
Je weet dat er meer in zit.
Je bent klaar met aanmodderen.
Je wilt eindelijk doorpakken.
Maar…
Je twijfelt nog.
Hier’s de deal:
→ Je krijgt sowieso waardevolle inzichten
→ Er zijn geen verplichtingen
→ Het is 100% gratis
Wat heb je te verliezen?
Behalve…
• Nog steeds toekijken hoe anderen er met jouw klanten vandoor gaan
• Nog meer tijd verspillen aan marketing die niet werkt
• Nog langer druk zijn met ditjes & datjes
De keuze is aan jou:
Doormodderen zoals je altijd deed?
Of het een telefoontje gunnen en zien wat er gebeurt